poniedziałek, 31 grudnia 2012

Życzę wszystkiego najlepszego w nadchodzącym 2013 roku :)


5 komentarzy:

  1. przecudna karteczka ;)
    również życzę szczęśliwego i kreatywnego nowego roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna kartka, mam podobną, bardzo się z z niej cieszę. Życzę Do Siego Roku! Wspaniale, że znalazłam Cie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak, mam fazę na te gwiazdki, ale tą kartką się z nimi pożegnałam. Przynajmniej do kolejnego Bożego Narodzenia. :)
    Moja przypadłość: złapię jakiś motyw i męczę go do bólu, eksperymentuję z nim, aż się nasycę i wtedy już absolutnie nie potrafię zrobić z nim żadnej pracy. A przynajmniej nie mam z tego żadnej satysfakcji.
    Mbabka, znalazłaś swojego jelonka?

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwego Nowego Roku Agatko !
    Bardzo się cieszę, że zdecydowałaś się na założenie bloga i pokazywanie swoich cudnych prac :-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna karteczka, gwiazdka jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię.