niedziela, 26 maja 2013

Makowe inspiracje

Matura syna już za mną, teraz tylko miesiąc oczekiwania na wyniki. Żyłam w takim stresie, że prawie wszystko, co zrobiłam poszło w świat bez zdjęcia.
Spodobały mi się maczki:) Szukałam pomysłu na proste w wykonaniu, ale efektowne kwiatki, takie, które mogą zrobić dzieci. No i wyszły mi maczki :)
Zrobiłam z nimi dwie kartki . Pierwsza, dla mojej mamy, prezentuje się tak:



Zgłaszam ją na wyzwanie#9 Paperii
.

Druga, na urodziny, w nieco większym formacie. Wykombinowała tutaj nietypowe wiązanie, dzięki czemu kartka ma większy rozmiar (a miał być duży) i strona z życzeniami zyskuje dodatkowe zdobienie.





Wykorzystałam papiery z Magicznej Kartki i tekturki z Wycinanki.


DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY I ZAPRASZAM PONOWNIE :)


12 komentarzy:

  1. Śliczne kartki, bukiety są przeurocze. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne maczki :-) druga nie dość , że dla mojej imienniczki to jeszcze z okazji jubileuszu, który tuż tuż również dla mnie :-))) śliczności

    P.S.

    A syn na pewno sobie świetnie poradził :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, takie nasze. Uwielbiam takie bukiety! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne obie karteczki, maki cudowne:) A ja widzę więcej wspólnego mamy... hehe matura u mnie syna i córki i też stres nieziemski był (rodziców podwójny;), teraz czekanie na wyniki, pozdrawiam i ... trzymajmy się:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki podwójny stres to nie lada obciążenie, trzymajmy się :)

      Usuń
  5. Dziękuję wszystkim za miłe słowa. A wiecie, że robiąc maczki zupełnie zapomniałam o tapecie na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne maki i bardzo ladnie sie komponuja z caloscia! Dziekuje za udzial w wyzwaniu Paperii!

    OdpowiedzUsuń
  7. aż chce się dotknąć ..... bo aż się o to proszę CUDNIE !!!!!!! i poproszezdecydowanie o jeszcze .......

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię.