środa, 5 czerwca 2013

Zaległości, czyli komunijne ostatki i coś dla Mamy :)

Postanowiłam nadrobić trochę zaległości. Bez zbędnego rozpisywania się wrzucam te zdjęcia, które udało mi się zrobić, zanim kartki poszły w świat.



 Na zdjęciu rzuca się w oczy brak perełki, oczywiście został uzupełniony.

Pokażę jeszcze, co robiłam z uczniami na to święto - malutkie pudełeczko z czekoladką w środku :)


W tym roku najwięcej kartek komunijnych robiłam w takim stylu :




DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY I ZAPRASZAM PONOWNIE :)

4 komentarze:

  1. Kartki sa przesliczne, pudeleczka cudenka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W pięknym stylu te komunijne karteczki:) A pudełeczka słodziutkie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe kartki komunijne. Muszę spróbować takiej formy, kartki prezentują się bardzo okazale. A pudełeczka na słodycze - świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi się zestawienie papieru w kwiaty z kwiatuszakmi 3D ... duet idealny ...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię.