niedziela, 10 listopada 2013

Sowi post :)

To już chyba ostatnia kartka z jesiennymi listkami, a szkoda, bo bardzo je polubiłam. Ale cóż, jesień już się kończy . Ta złota, najpiękniejsza już się z nami nieodwołalnie pożegnała. Oprócz liści wykorzystałam piękną tekturkę  ze sklepu Artimeno - jak ja lubię sówki :)
Kartka to gratulacje dla młodej absolwentki prawa - poważna sprawa ;)





  i komplet z pudełkiem:



Użyłam tagi z tego sklepu.



Żeby do końca pozostać w sowich klimatach, to sówki, które powstały na spotkaniu w Gliwicach. Autorką zdjęcia jest Halina Rościszewska - Narloch.

Trochę je kadrowałam i powiększałam - nie pozostało to bez znaczenia dla jakości :(  Jedna z tych piękności wyszła spod moich rąk :)

                      DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE :)

5 komentarzy:

  1. Piękna kartka gratulacyjna. Naturalne liście pięknie się prezentują. Lekkości dodaje fantazyjnie zawiązany sznurek. Fantastyczna całość.

    OdpowiedzUsuń
  2. klimatyczna praca :-)

    pozdrawiam
    hania / Artimeno

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka iście jesienna:) I pudełko pasowne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pudełko pasowne, bo sobie u was bigownicę kupiłam :)

      Usuń

Dziękuję za każdą opinię.