środa, 12 listopada 2014

Warsztaty gwiazdkowe :)

Właśnie szykuje mi się trzydniowy urlop od domowych obowiązków. Taki urlop koniecznie trzeba spędzić z daleka od domu, inaczej to nie ma sensu. Toteż wyjeżdżam do Wrocławia na 4 Dolnośląskie Jesienne Warsztaty Craftowe, hura!
Tak się ucieszyłam, aż rozum mi odjęło i postanowiłam odpowiedzieć na apel/zaproszenie Krulika ( to nie błąd ortograficzny, tylko nick Ani)- zadeklarowałam się z pokazem gwiazdek origami.


Żadne wyszukane modele, proste formy modułowe, a przy tym czyż nie są efektowne?
Te złożone są z papieru używanego przez origamistów (zielono-niebieska gwiazdka), zwykłego papieru do pakowania prezentów (niebieskie ), a biała to papier do pieczenia :)



Ich zastosowanie zależy tylko od naszej inwencji i wielkości złożonych modeli: małe na kartki, średnie na tagi do prezentów, a największe jako zawieszki na choinkę.

Mam pietra, raz kozie ...Chcę napisać, że zapraszam (bo zapraszam) i chcę napisać, że liczę iż w sobotę o 17:30 to już nikogo nie będzie, że nikt nie zauważy (bo boję się), ale to przecież są sprzeczności. Tak więc nic nie napiszę i liczę, że spotkamy się we Wrocławiu :)

   DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE :)

3 komentarze:

  1. Piękne modele, origami górą:))) Agatko będzie dobrze, jak tylko zaczniesz trema minie, powodzenia i szkoda, że to tak daleko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny pokaz! Właściwie warsztaty, na których następnym razem autorka powinna zarobić! Niesamowita atmosfera, która od razu się wytworzyła między uczestniczkami. Bardzo się cieszę, że byłam. A przyszłam.... specjalnie na to wydarzenie! :-)
    Pozdrawiam!
    Agata (nie Ori-gata)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i cieszę się, że tak pozytywnie odebrane zostało nasze spotkanie. Teraz nic, tylko składać:) I pochwalić się swoimi gwiazdkami, koniecznie!

      Usuń

Dziękuję za każdą opinię.