czwartek, 1 stycznia 2015

Scrapowanie dla WOŚP

Wzięłam udział w akcji Skrapujemy z sercem dla WOŚP. Podobna akcja odbyła się już w zeszłym roku, ale ja uczestniczę w niej po raz pierwszy. Polega ona na wykonywaniu notesów lub przepiśników na aukcje dla WOŚP. Zgłoszenia rozpoczęły się już we wrześniu. Mój notes powstał w listopadzie, ale nie mogłam go pokazać zanim nie ukazał się wywiad ze mną na blogu akcji. Pojawił się wczoraj i można go przeczytać o tu :)
Dzisiaj na allegro ruszyły aukcje na które serdecznie zapraszam, koniecznie obejrzyjcie wszystkie, każdy znajdzie coś dla siebie, bo prac jest naprawdę dużo i są bardzo różnorodne.

Najtrudniejszym wymogiem organizatorów akcji (i to nie tylko dla mnie)  okazało się tzw zdjęcie z dzióbkiem, czyli praca z autorem na jednym zdjęciu.

Mój fotograf (prywatnie mój mąż) zarzeka się, że foto shopa było tyci-tyci, ale patrząc na to zdjęcie i w lusterko nie wierzę mu za grosz. Ale skoro zadaniem tego zdjęcia jest zachęcenie do kupna a nie odstraszenie, to OK.

Mam trochę zdjęć ilustrujących tzw. proces twórczy.
Najpierw wybór materiałów


Potem kompozycja


Wykonywanie dodatków: haftowanie, składanie origami



 Było też tuszowanie, psikanie i chlapanie, ale takie bardziej delikatne. No i oczywiście obowiązkowa tekturka, którą specjalnie w tym celu zaprojektowała Panako.
A teraz  duuuużo zdjęć: okładki były zdobione na 3 stronach i dodatkowo zakładka w komplecie.















 DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁOWA I ZAPRASZAM PONOWNIE :)

12 komentarzy:

  1. Kochana! Przepiękne dzieła stworzyłaś, cudowne po prostu! ps. podpowiedz proszę skąd masz tekturkę z napisem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Dziękuję i cieszę się, że Ci się spodobała moja praca.
      Tekturka jest specjalnie zaprojektowana dla tej akcji przez Panako, nie można jej kupić. Jest tylko na notesach z tej akcji. Sama chętnie bym sobie kilka kupiła - niestety.

      Usuń
  2. Agatko cudny notes!!!! Zakładka z resztą też:) Wspaniała praca, jestem pełna podziwu, podoba mi się niezmiernie i styl i wykonanie, oj będzie na niego popyt, będzie:) Dodatki i haft matematyczny są obłędne:) Pozdrawiam noworocznie i samego dobra życzę:)
    Aaaa i byłabym zapomniała, fotka z dziubkiem świetna jest:)

    OdpowiedzUsuń
  3. poprostu bajka, Twój własny haft i inne dodatki, kolorystyka no po prostu wszystko jest jak marzenie, muszę Cię tu częściej podglądać ;) pozdrawiam serdecznie i do Siego Roku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko,piękny notes! Cudownie skomponowałaś całość. Śliczny notes na szczytny cel.uściski

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca! Agato, czy Ty nie pracujesz, że masz czas na tworzenie tak czasochłonnych prac?
    :)) Wpadam czasami do Ciebie i ciągle coś podziwiam. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Ja jeszcze cierpię na wieeeelki brak czasu. :))

    OdpowiedzUsuń
  6. No piękny notes prawdziwej damy ;) Proces twórczy to dobry pomysł na pokazanie "innej strony" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny klimatyczny notes, cudo 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  8. Wypracowane okładki i zakładka-pięknie dobrane detale, pasują do całości.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super praca i to w szczytnym celu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudny notes i równie piękna zakładka! Ile detali, szczegółów, ile pracy w niego włożyłaś... Wspaniały komplet!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię.