piątek, 28 sierpnia 2015

Kartka z pudełkiem na roczek.

Dla chłopca, na szybko. a już nie wiem jak długo mam ten stempelek z króliczkiem na rowerku- straszny słodziak. No i mam ostatnio ogromną chęć kolorowania, zapewne pod wpływem prac Elizy.
I ten papier w latawce też już trochę czekał na swoje 5 minut. Tylko krateczka z Magicznej Kartki świeżutka :)
Pokolorowałam kilka wersji i nie mogłam wybrać z dwóch obrazków, postanowiłam nie męczyć się dłużej i powstał komplecik: kartka i pudełko. I jeszcze tylko dodam, że jeden króliczek jest kolorowany kredkami akwarelowymi na mokro, a drugi akwarelą w pastylkach nakładaną pędzelkiem.
Tak, czy inaczej to akwarelki :)
A że miałam przy pracy niezłą frajdę, to teraz zamęczę was zdjęciami.

 Kartka:







Pudełko:



I komplecik razem:




DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE :)

2 komentarze:

Dziękuję za każdą opinię.