wtorek, 25 sierpnia 2015

Romantyczna zakładka i warsztaty z Ewą Szubrą.

Bardzo długo kazałam mojej koleżance czekać na obiecaną zakładkę. Miała być romantyczna, trochę retro, z różami i koronką. Chciałam by była też mediowa, ale ciągle brakuje mi odwagi, pewności siebie do samodzielnego tworzenia takich prac.
I właśnie dlatego tak długo kazałam Ci Magdaleno czekać na nią. Przepraszam, mam nadzieję, że w końcu poczuję się w tym na tyle pewnie, że zrobię tę o której cały czas myślę. Ale tymczasem mam nadzieję, że przyjmiesz tą.

A jak romantycznie, i róże, i koronki - to tylko Lemoncraft :)



Wśród wstążek ukrył się Królik z Alicji w Krainie Czarów.


Ostatnią dla mnie sobotę wakacji spędziłam w Katowicach: najpierw na spotkaniu z moimi kochanymi i szalonymi scraperkami. Zdjęcia mam dzięki uprzejmości Elizy.


Tutaj Eliza udziela mi lekcji kolorowania stempli



 A potem część z nas udałą się na kwiatowe warsztaty z Ewą Szubrą. 
Zdjęć z warsztatów nie mam, bo tak wszystkie byłyśmy pochłonięte pracą, że nie pomyślałyśmy o zdjęciu. Tak więc mogę przedstawić tylko efekt tych warsztatów. Gołym okiem widać, że nad różami to jeszcze muszę sporo popracować.







DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE :)

1 komentarz:

  1. Kwiaty fantastyczne! Będę prosić o szybkie korepetycje, jak się kiedyś spotkamy! :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię.