czwartek, 4 lutego 2016

Kartki świąteczne przez cały rok - styczeń - nowa edycja 2016 :)

Spodobało mi się świąteczne kartkowanie przez cały rok :) Dlatego znów wezmę udział w zabawie Inki.
Nowe rozdanie - nowe zasady, nowy blog wyzwaniowy .

Temat wyzwania styczniowego:
Kartka inspirowana wiankami - na kartce umieścić należy motyw wianka, najlepiej żeby był zrobiony samodzielnie, choć nie jest to wymóg konieczny, techniki dowolne.

Z mojej strony chciałabym aby moje prace były bardziej mediowe niż dotychczas. Stąd własnoręcznie stworzone tło od białej kartki, którą embossowałam na gorąco, użyłam maski, ecoliny i mgiełki. Jednym słowem wielki ukłon w stronę Dorotki i jej warsztatów w Gliwicach, gdzie pokazywała nam tę trudną sztukę.






A tutaj możecie obejrzeć prace innych koleżanek ( kto wie może i jakiś kolega się skusi) :








DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE :)

2 komentarze:

  1. Ostra ta kartka, ostra i z charakterem! bardzo oryginalnie wyszła i podoba mi się od pierwszego spojrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze nazwana- ostra.Fantastycznie zrobiłaś tło dla tego pięknego wianka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię.