czwartek, 24 marca 2016

Wielkanocne ostatki

To już ostatnie kartki wielkanocne. Nie wszystkie sfotografowałam, niektórym robiłam nocne zdjęcia tzw, robocze, potem miałam zrobić te właściwe - nie zrobiłam. To wszystko przez presję czasu. Ale i tak wam je pokażę, bo lubię moje tegoroczne karteczki wielkanocne :). Zabrzmiało chyba trochę nieskromnie, ups ;)

Ze stempelkiem Agaterii w roli głównej:





Z wiankami, bo wianki fajne są:



i jeszcze haftowane jajeczka i wycinane kogutki i forsycje origami, bo lubię :)




A wszystkie na papierach z Magicznej Kartki. 

Karteczki retro z jajkami faberge w ogóle nie doczekały się żadnej dokumentacji, szkoda, tak wyszło.

Życzę wszystkim zdrowych, radosnych i rodzinnych świąt, słońca i pogody ducha :)
ALLELUJA !


DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE :)

1 komentarz:

  1. Przeurocze kartki i wcale się nie dziwię, że chciałaś je pokazać :)
    Wesołych Świąt :*
    Ewa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię.