niedziela, 15 maja 2016

Rocznica święceń kapłańskich.

Dwudziesta. Piękny jubileusz.
Ha, nawet maszynę do szycia wyciągnęłam. Bo bardzo się przejęłam - to moja druga praca dla osoby duchownej, czyli maleńkie doświadczenie w tym temacie.
Poproszono mnie o umieszczeniu na kartce ulubionego cytatu kapłana.
I wreszcie mogłam użyć tych pięknych liści winorośli :), a papiery z Magicznej bardzo mi tu przypasowały.





Zgłaszam komplet na wyzwanie Papelii

http://papeliapl.blogspot.com/2016/05/wyzwanie-11-wazna-uroczystosc.html



A na do widzenia origami - gwiazdka, którą złożyłam jest projektu mojej koleżanki Natalii Guzowskiej.





DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE :)

1 komentarz:

  1. Bardzo elegancka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Papelii :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię.