środa, 21 września 2016

Kolorowa karteczka na roczek

Adresatką jest ta sama dziewczynka, co w poprzednim poście. Robiąc kilka prac dla tej samej osoby zawsze staram się, aby były całkiem inne. Nie zdarza się to rzadko, bo zazwyczaj robię je dla koleżanek i ich rodzin, które znając już moje prace, też proszą o karteczki :)

Połączyłam tutaj piękne papiery Magicznej Kartki i Scrap Berry's. Jeszcze czuć w niej lato, chociaż to już ostatnie jego tchnienie.







DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE :)

4 komentarze:

  1. Uau. Śliczne kolory, a te kwiaty wyglądają jak stempelki kolorowane :) W ogóle ile wycinania! >< Ale pomysł z balonem kwiatowym jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak mi się podobają takie wycinankowe elementy i te kolory... Super! Ja także znalazłam sobie kawałek miejsca u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, energetyczna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię.