niedziela, 30 kwietnia 2017

Rogate wyzwanie - marzec i kwiecień

Nie, to nie pomyłka. Tak, dzisiaj jest 30 kwietnia, a ja pokazuję kartki na Boże Narodzenie :)
To wszystko przez Rogatego
https://swietanaokraglo.blogspot.com/2017/03/kartka-z-kawakow-czyli-patchwork.html


W marcu się nie uporałam, ale właśnie nadrobiłam marcowe wyzwanie. I to z nawiązką, bo powstały aż trzy patchworkowe kartki. Postawiłam na nieregularny wzór.












Kwietniowe wyzwanie to inspiracja zdjęciem z wielkanocnym wiankiem, o taka

https://swietanaokraglo.blogspot.com/2017/04/kwiecien-plecien-przekorne-wyzwanie.html

I mój bożonarodzeniowy wianek






                      DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE :)

11 komentarzy:

  1. Śliczny wieniec . szyszki podkreśliły jego urok

    OdpowiedzUsuń
  2. O, tak... te szyszeczki jak wisienka na torcie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę piękne kartki! Szczególnie ta druga patchworkowa... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale nadrobiłaś zaległości! Piękne wszystkie! Ja jednak wybieram z wiankiem! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Patchworkowe są bardzo ciekawe przez swoją nieregularność. Druga przypadła mi do gustu:) A wieniec widzę,że na bogato.Szyszki śliczne,a nutkowe listki to coś co uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kartki i rewelacyjnie wykorzystane ścinki :)
    https://melodiapasji.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  7. gwiazda betlejemska w wianku powaliła mnie na kolana - super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczne karteczki, jednak to kwietniowa ma pierwsze miejsce. A wszystko przez te wspaniałe szyszunie 😃

    OdpowiedzUsuń
  9. Łał - świetne kartki, z pomysłem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię.