niedziela, 4 lutego 2018

Walentynka - moja pierwsza inspiracja .

Spieszę donieść, że od pierwszego lutego rozpoczęłam nowy etap mojej przygody z papierem. Przez najbliższy rok będę w zespole projektowym ( tzw DT - design team) blogu wyzwaniowo - mapkowym


http://thescrappysketches.blogspot.com/2018/01/nowy-skad-design-team.html


I już zapraszam do zabawy :)  Wyzwanie lutowe swoją mapką nawiązuje do Walentynek. Popatrzcie:



Moje nowe koleżanki z DT pięknie sobie poradziły z tą mapką, o tutaj: 
Ja w mojej pracy, która jest kartką walentynkową wykorzystałam pięknego shaker box'a z Fabryki Weny.
Bardzo podobają mi się takie elementy na kartkach i z pewnością jeszcze nie raz je u mnie zobaczycie.
















Papiery to kolekcja z 2015 roku Piątku Trzynastego i jedno z moich ulubionych zestawień kolorystycznych. A że dawno go nie było tutaj, to sobie poszalałam ze zdjęciami, hahaha.





 DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię.