sobota, 19 maja 2018

Komunijny box

Tydzień temu mój chrześniak po raz pierwszy przystępował do sakramentu Komunii Świętej. Ciocia mósiała się więc postarać :)
Pawełek bardzo lubi origami i tego akcentu nie mogło również zabraknąć, stąd moja ukochana róża na wieczku.. Rok temu w pracach Agnieszki Cebuli zachwyciły mnie klęczniki z Fabryki Weny i już wtedy wiedziałam, że  tę tekturkę użyję jako element centralny. Bo dla Pawełka wszystko co najlepsze :)
Na ściankach Agateriowy krzyż, hostia i świeca. A papiery z Craft o'Clock.










Oprócz boxa przygotowałam również podziękowania dla gości w formie małych pudełeczek ozdobionych różyczkami origami. Nie zrobiłam zdjęcia otwartego pudełka, ale w środku kryło rafaello otulone błękitnym tiulem. Chyba się spodobały. :)





Dodam jeszcze tylko, że o ile box powstał na bazach Rzeczy z Papieru, to kartonaż w podziękowaniach jest w 100% mojej produkcji.



 DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię.