sobota, 6 października 2018

Album dziecięcy

Bardzo lubię dziecięce karteczki i nie mam problemu z ich wykonaniem. Ale jeli chodzi o dziecięcy album to sprawa ma się o wiele gorzej. Miałam blokadę i gdy trafiła się okazja w postaci warsztatów on line z takiego właśnie albumu postanowiłam skorzystać z okazji. Album jest pomysłu Oribelli, a warsztaty prowadziła Hania Wojtaszewska z Artimeno. A wszystko to w ramach facebookowej grupy Wsparcie na starcie. I chociaż start w papierowym świecie mam już za sobą, to nadal są działania, w których wsparcie przydaje się.

Pozwólcie zatem przedstawić sobie moją wersję Albumu dziecięcego Oribelli. Na całośćskładają się album, tag i specjalna, gruba koperta.
 Jeszcze tylko dodam że ten typ albumu nazywa się Leporello.














                                 DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE :

2 komentarze:

  1. Agatko piękne wszystko i dużo od siebie dałaś, super :) A szycie widzę, że Cie wciągnęło ;) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię.