poniedziałek, 14 stycznia 2019

Urodzinowa kartka w stylu VINTAGE

Przychodzę dzisiaj z inspiracją dla  The Scrappy Sketches utrzymaną w stylu Vintage. To komplet urodzinowy   (kartka + pudełko) dla kobiety, której wieku postanowiłam nie wypominać ;)
A że moim noworocznym postanowieniem jest większy udział mediów w pracach, to znalazła tutaj zastosowanie maska Agaterii, pasta strukturalna i embossing na gorąco. No i złota pasta woskowa.
Bardzo odpowiednie wydały mi się tutaj tekturki od Essy-Floresy.



A zamiast pudełka postanowiłam wypróbować wysoką kopertę od Rzeczy z Papieru.  
Ozdabiając kopertę sięgnęłam po tę samą maskę, której użyłam na kartce, ale zamiast pasty strukturalnej zastosowałam złotą pastę woskową.




Kartka powstała według tej mapki:


Zapraszam do pracy z tą mapką i udziału w wyzwaniu. 



Macie czas do 26 stycznia.



  DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE 

1 komentarz:

Dziękuję za każdą opinię.