poniedziałek, 27 maja 2019

Kartka na pamiątkę Bierzmowania - powtórka z rozrywki :)

Pamiętacie moją pracę z warsztatów on line Artimeno?  Bardzo mi się spodobała ta forma kartki. I nie tylko mnie :)  Z przyjemnością ją powtórzyłam W nieco większym formacie. Z tego powodu musiałam sobie nieco zmodyfikować bazę. Podwójne bigowanie boków dało więcej miejsca w środku kartki i ułatwiło dopasowanie "drzwi". Dlatego kieszonka może być przestrzenna i pomieści matę na wypisanie życzeń oraz kopertę na miły dodatek :)
Front kartki zdobią tekturki z Magicznego Kociołka, a wewnątrz Crafty Moly.
I oczywiście nieocenione papiery Craft O'Clock.







A tutaj razem dla porównania wielkości.




                                 DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE

2 komentarze:

Dziękuję za każdą opinię.