sobota, 25 maja 2019

Lift kartki Malwiny.

Kocham maki, nawet tutaj na tapecie mojego bloga od samego początku są maki i nie zamierzam tego zmieniać :) 
Dlatego jak tylko zobaczyłam na blogu sklepu Czerwony Cyrkiel inspirację Malwiny byłam kompletnie bezbronna. Musiałam się zakochać :).
 Nie musiałam za to długo prosić Malwiny o zgodę na zliftowanie jej kartki i zaraz wzięłam się do pracy , tym bardziej że miałam już na biurku częściowo pocięty arkusz z AB Studio.







Na koniec dwa zdjęcia w sztucznym oświetleniu, bo na nich lepiej widać błyszczące preparaty które gdzieniegdzie są użyte: owady i środki maków.






                              DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też się nimi zachwycam i z pewnością jeszcze kilka prac z nimi powstanie - zostało ich trochę jeszcze bo arkusz duży :)

      Usuń

Dziękuję za każdą opinię.