czwartek, 6 czerwca 2019

Letnia kartka imieninowa.

Parę dni ciepła i poczułam lato. A jak jeszcze dodam, że na Papiorzanym combrze zachwyciłam się tymi  Mintayowymi papierami to musiała powstać kartka z owocami leśnymi. Bardzo mnie kusiło, aby dodać pojawiające się w kolekcji w dużej ilości koty. Jednak nie znałam stosunku solenizantki do tych uroczych przecież futrzaków i musiałam z nich zrezygnować. Nie tym razem, to następnym :)
Wykorzystałam elementy do wycinania których ta kolekcja ma naprawdę sporo. Warstwy papieru dla zwiększenia objętości rozdzieliłam sizalem. Grafiki są tak bogate, że same tworzą pracę, dodałam tylko odrobinę  drobnych kwiatuszków, napisy i jest karteczka :)










                              DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE

6 komentarzy:

Dziękuję za każdą opinię.