niedziela, 9 czerwca 2019

Na Mintay Party - nadchodzą wakacje.

m
Mam mnóstwo zaległości w publikowaniu prac, ale dzisiaj, na gorąco, chciałam pokazać albumik który powstał na wczorajszym spotkaniu Mintay Party w Scrap.com pod hasłem Nadchodzą wakacje.
Powstał na bazie, którą specjalnie na to spotkanie zaprojektowała Agnieszka Posłuszny. a w pracy wykorzystałam papiery z kolekcji Mintay Wilderness.
To było fantastyczne spotkanie, zapraszam na mój profil na facebooku gdzie udostępniłam relację z tego wydarzenia.
Przepraszam za ogromną ilość zdjęć.





Na tym zdjęciu ( a potem jeszcze dwa razy) sznurkiem przewiązane są elementy harmonijkowe które pomieszczą 6 małych zdjęć.






















Gratuluję tym, którzy dotarli do końca :)


                              DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE

4 komentarze:

  1. Cudny, cudniasty! Fajnie, że pokazałaś albumik, bo niesamowicie mnie to cieszy jak utrafię z pomysłem 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko, twoje pomysły są zawsze MEGA :)

      Usuń
  2. Agatko PIĘKNY ten twój album CUDO!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię.