czwartek, 18 września 2014

Pełnia lata i kwiaty polskie na ślubnej kartce

Ta kartka przeznaczona była dla szczególnej osoby - mojej chrześnicy, która postanowiła wziąć ślub za Wielką Wodą. I chociaż wysłałam ją na początku sierpnia, to jeszcze nie dotarła do celu :( . Z Polski "wyszła" 5 sierpnia i słuch po niej zaginął. Jeszcze mam nadzieję:)
Kwiaty polskie, czyli maki i stokrotki (powinny być jeszcze bławatki, ale kolorystycznie mi nie pasowały do koncepcji) zrobiłam własnoręcznie. W bukiecie znalazły się moje ulubione dodatki - naturalne elementy: owies i mini makówki, które znalazłam na działce u mamy. Zasuszyłam, polakierowałam i stanowią prawdziwą ozdobę bukietu.
I jak to często w moich ślubnych kartkach bywa nie obeszło się bez latarniowych tekturek: młoda para w wersji normalnej i mini, oraz napis Mąż & Żona.
Obowiązkowo 3 x P: poszarpałam, poprzeszywałam i potuszowałam, ale frajda :)






0

Wprawne oko z latarniowych produktów dostrzeże jeszcze papier Chatka na Weekend - Zasłonka użyty w drobnych listkach przy stokrotkach.

Z drugiej strony tylko fragment, bo życzenia zostały już wypisane, a to sprawa osobista.



Winna wam jeszcze jestem relację z tegorocznej Konwencji PTO w Gliwicach, tymczasem, na zachętę piękna różyczka, którą złożyłam z jednej kartki dwustronnego papieru (każda strona ma inny kolor, tu: czerwony i zielony) już po spotkaniu, ale pod wpływem pięknej biżuterii Beaty.



                         DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE :)

3 komentarze:

  1. Piękna kartka, mam nadzieję, że dojdzie do adresatów, bo byłaby wielka szkoda, gdyby nie mieli okazji jej zobaczyć...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka szczęśliwie dotarła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Młoda Para w makach i stokrotka przepięknie się prezentuje :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię.