czwartek, 9 października 2014

Kartka z cytatem i dużym bukietem.

Tym razem, na życzenie, zliftowałam samą siebie. Oryginalna kartka jest w tym poście.
Kartka przeznaczona jest na rocznicę ślubu,a cytat wybierała osoba zamawiająca.
 Miała być w tym stylu, tej kolorystyce, z haftem, tylko bardziej.


Przede wszystkim bardziej okazały jest bukiet, którego układanie , tworzenie kwiatów sprawiło mi dużą przyjemność, dlatrego obfociłam go ze wszystkich stron i nie zrezygnuję z większości zdjęć.


Oprócz różyczek znalazły się w nim kwiatki wykonane techniką origami.


Ćwiek i tusz pochodzą od Latarni Morskiej.


Obowiązkowy haftowany ornament.



Ponieważ żona jest po włókiennictwie, a mąż ukończył politechnikę  uznałam za zasadne umieszczenie metalowych ozdób w kształcie nożyczek i koła zębatego z Retro Kraft Shop.

               
 Wydaje mi się, że kartka wyszła na bogato, i jak ulał, pasuje do wyzwania Skarbnicy Pomysłów



    DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE :)

10 komentarzy:

  1. Mały element haftu matematycznego bardzo ozdabia pracę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna karteczka "na bogato":)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny bukiecik i haft cudny :) Sliczna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny bukiet, lilijki mnie urzekły. A smaczku dodają elementy metalowe, które tu i ówdzie można odnaleźć :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Taaak, piękna praca, miniaturka haftu matematycznego jest cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny bukiet.


    Zostałaś nominowana
    http://art-carta.blogspot.com/2014/10/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest piękna, kompozycja kwiatowa to mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Agatko,ułożyłaś bukiet jak prawdziwa kwiaciarka:)Bardzo pomysłowo dołożyłaś metalowe dodatki:)Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziękuję za tyle miłych słów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię.