piątek, 11 grudnia 2015

Notes z opaską

Jak zrobić notes w jeden wieczór? To do mnie niepodobne.
Na szczęście miałam zachomikowaną gotową bazę ( niejedną :) ). ale chciałam by był zamykany, więc  wykombinowałam taką opaskę spinaną za pomocą magnesów. Daje ona również dodatkowe walory zdobnicze gdyż dołącza efekt zaskoczenia, po rozpięciu widać nowe elementy.
Bez kwiatów, a mimo to bardzo kobiecy.

Metalowa koronka z Retro Kraftu, grafika od Janet, tekturowa ramka, button z zegarem i tusz od Latarni Morskiej dopełniły reszty.




Po rozpięciu opaski ukazuje się piękna grafika
 


Wewnętrzna strona okładki kryje kieszonkę na luźne karteczki.



i na zakończenie taki motyw:
 

Pomysł z opaską wykorzystałam jeszcze w planerze dla WOŚP, ale o tym później :)


 DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE :)

3 komentarze:

  1. Jeden wieczór? Gratuluję! ;) Piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaskakujące to zapięcie i odkrywa ciekawy środek!Bardzo lubię ten papier,może w końcu go użyję?Wspaniały,przemyślany notes!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaskakujące to zapięcie i odkrywa ciekawy środek!Bardzo lubię ten papier,może w końcu go użyję?Wspaniały,przemyślany notes!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię.