niedziela, 5 stycznia 2020

Sylwester z Karoliną Bińkowską

Już od paru ładnych lat nie chodzimy na żadne zabawy sylwestrowe. W tym roku jednak zamiast spędzić go przed telewizorem skacząc z kanału na kanał i wysłuchiwać utyskiwań że nie ma co oglądać postanowiłam spędzić go tak jak lubię: tworząc.
Dokładnie rzecz ujmując to nie tyle twórcze, co odtwórcze zajęcie, bo wzięłam udział w sylwestrowym warsztacie Karoliny Bińkowskiej. Było świetnie, gdy skończyłam nie wiem co było bardziej niebieskie: praca czy moje ręce - domywanie ich zajęło mi trzy dni, ale co tam  - podobno szczęśliwe dziecko to brudne dziecko. Moje wewnętrzne dziecko było przeszczęśliwe :)
Zimowa tematyka przy takiej pogodzie jaką mamy była bardzo wskazana.  Piękne okienko i ornamenty to tekturki od Filigranek. W oryginale jest to ramka ze zdjęciem, ale nie miałam zdjęcia które pasowałoby, za to jestem ostatnio pod wrażeniem pięknych papierów z ITD Collection i zrobiłam sobie z nich zimowy obrazek z liskiem. Wyszło tak:














Zabawa była jak już wspomniałam przednia, a o północy - toast  uwieczniony na zdjęciu, (spostrzegawczy zauważą niebieską farbkę nie tylko na mojej ręce, ale i na kieliszku ;)  )



A kity przygotowała i rozesłała Kasia Pastucha ze sklepu Od A do Zet.

I chociaż nie zrobiłam żadnego noworocznego postanowienia, to może tutaj cichutko szepnę, że chciałabym rozwinąć się w kierunku mixmediów też ;). Dlatego podejrzewam że w niedalekiej przyszłości więcej takich prac tutaj zagości i zamierzam czerpać z doświadczenia Karoliny uczestnicząc w jej warsztatach do czego każdego zachęcam. Znajdziecie ją na FB  i na kanale YT - zajrzycie tam koniecznie .



                           DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE 

8 komentarzy:

  1. Przepięknie wyszło. Śliczna praca i ta grafika jest taka urocza.
    Wspaniale spędziłaś sylwestrową noc. Oby noworoczne życzenia się spełniły.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Moniko, również dołączam noworoczne życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka wspaniała praca. Cudeńko

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten rudzielec jest uroczy! wspaniale zrobiłaś ramkę, niebieska, no cóż - nie sposób nie zachwycać się dodatkowo kolorami ;)) bardzo mi się podoba! tak użyte media lubię!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Ineczko. Znam twoją słabość do niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękna zima. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko, przydałoby się choć trochę prawdziwego śniegu.

      Usuń

Dziękuję za każdą opinię.