wtorek, 12 sierpnia 2014

Dziecięca karteczka

Ja wiem, że strachy na wróble to raczej jesienne klimaty. Ale leżała ta filcowa główka u mnie już prawie rok. Zauroczyła mnie (w zestawie były jeszcze muchomorki i jeż - na pewno wykorzystam) i kupując myślałam właśnie o Pawełku - moim chrześniaku, który w sierpniu kończy 5 lat. Pawełek jest taki słodki, że z miejsca podbija każde serce. To taki Beniaminek, cała rodzina ma bzika na jego punkcie, daje nam wiele radości. I chociaż z racji wieku bliżej mi było do babci zostałam matką chrzestną :)
Papiery na kartce pochodzą od 4 producentów - nieźle namieszałam, ale tak mi pasowało. Tekturkowy płotek i wróble ze sklejki pochodzą z Wycinanki.


Trochę sobie porysowałam :)



Słoneczniki jak widać są wykonane w technice origami - takie proste formy idealnie moim zdaniem pasują do dziecięcych kartek. Środki wypełniłam ziarenkami gorczycy.



W kartce sznurek pełni dwie funkcje: utrzymuje balonik i posłużył do wykonania rąk stracha na wróble.


 Wnętrze kartki



Zgłaszam pracę na Wyzwanie #18 u Szmeka, którego tematem jest sznurek lub wstążka.




                         DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE :)

6 komentarzy:

  1. Świetnie połączone papiery i bardzo sympatyczny strach :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super !!! Dziękujemy za udział w wyzwaniu SZMEKa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Praca genialna!!! bardzo pomysłowa:)) dziękuję za udział w wyzwaniu u SZMEKa, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kartka, zwłaszcza, że wnętrze tez zagospodarowałaś:) Słoneczniki są rewelacyjne! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna karteczka! Bardzo podziwiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za przemiłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię.