piątek, 9 stycznia 2015

Noworoczne kartkowanie i wiosenny notes.

Na dobry początek, 3 stycznia na domówce u Marty Krupy z Magicznej Kartki :) Poznałam w realu mnóstwo fantastycznych kobitek i jednego supermena :).
To część ekipy:


 I ja przy pracy:


Autorką tych zdjęć jest Eliza . Na jej blogu znajdziecie obszerną relację ze spotkania. 

Przede wszystkim chłonęłam atmosferę, a że miałam miesięczną przerwę to trudno było mi się pozbierać. Ale żeby nie było, że nic nie zrobiłam, to proszę : wiosenny notes w środku zimy. Dzięki Irenie i jej pięknemu stemplowi, który mnie zainspirował.





Notes jest przeznaczony dla pewnej młodej osoby, więc w już w domu dołączyłam do sprężyny ozdobę ze wstążki, frywolitkowego kwiatka i zawieszek (żabka i motylek).

Spotkanie było fantastyczne i mam nadzieję, że nie ostatnie. 

Ale zima trwa w najlepsze i nie zapominajmy o gwiazdkach :)


 DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁOWA I ZAPRASZAM PONOWNIE :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię.