piątek, 10 marca 2017

Dziewczęce kartki na osiemnastkę.

I znów zrobiłam bliźniacze karteczki. Tym razem komplety powędrują do młodych kobiet, na początku ich dorosłego życia. Ten stempel Primy bardzo mi pasuje na takie okoliczności.
I znów sięgnęłam po przepiękną kolekcję papierów Nostalgia z Magicznej Kartki. Swoje kolorowanie ograniczyłam do pomalowania włosów, a pozostałe elementy stemplowałam na kolorowych już papierach, wycinałam, formowałam i naklejałam warstwowo. Bardzo przyjemna praca.
To teraz przydługi pokaz zdjęć ;)













Bliźniaczki tylko przez moment były razem, potem rozeszły się każda w inną stronę. Na pamiątkę tego spotkania mam tylko jedno nocne zdjęcie - ładnie razem wyglądają.


Kartki zgłaszam na kobiece wyzwanie w Towarzystwie Dobrej Zabawy.

http://tdz-wyzwaniowo.blogspot.com/2017/02/wyzwanie-15-z-apscraft-brunetki.html


A następne posty obiecuję, że będą wiosenne, z zielenią i w ogóle. Tak bardzo za nią już tęsknię, a coś nie widać tego w moich pracach.




DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE :)

3 komentarze:

  1. Piękne karteczki! Pudełeczko zresztą też :)
    Dziękuję za udział w "babskim" wyzwaniu Towarzystwa Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna praca! Dziękuję, że wzięłaś udział w wyzwaniu Towarzystwa Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, dziękuję za udział z wyzwaniu TDZ :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię.