wtorek, 17 marca 2015

Wielkanocne kartkowanie :)

Mam wielkie szczęście należeć do grupy osób, które spotykają się u Marty Krupy z Magicznej Kartki, by wspólnie pokartkować właśnie :)
I znów się spotkałyśmy w liczbie 20 osób. Jak Marcie udało się nas posadzić przy stole - nie mam pojęcia.
Robiłyśmy świąteczne kartki na cel charytatywny.



                                                            Tu już trochę w uszczuplonym gronie

Na spotkanie każda z nas miała przygotować wyzwaniową pracę zgodnie z wytycznymi, które same sobie dałyśmy. Oto one:

baza nie kwadratowa, dropsy, sznurek, dobrze widoczny kolor granatowy/szafirowy, szarpania/przedarcia, stempel, tusz, kwiat ręcznie robiony , pasta strukturalna ( lub coś co nada strukturę), latający motyl.
Moja praca: 

Zgłaszam kartkę na

Wyzwanie nr. 17 - "Wiosna z jajem"Craft Bar


Zapraszam serdecznie do oglądania naszych prac w albumie na profilu Marty .



DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE :)



3 komentarze:

  1. Jak ja zazdroszczę Ci tych spotkań i tak fajnego zespołu dziewczyn! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. I oczywiście, zanim dodałam, że fajną karteczkę zrobiłaś, wcisnęłam "opublikuj". :))

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ Wam dobrze, dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftBar :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię.