niedziela, 10 czerwca 2018

Podziękowanie dla Mistrza

A właściwie Mistrzyni - dla kochanej Basi, która z anielską cierpliwością przez cały rok szkolny pokazywała, tłumaczyła i objaśniała meandry świata farb i pędzli ( szpachelki). Z prośbą o jeszcze rzecz jasna :)
W zeszłym tygodniu było nasze ostatnie w tym roku szkolnym spotkanie w MDKu i czułam ogromną potrzebę podziękowania tej cudownej artystce i instruktorce najlepiej jak umiałam. Dlatego nie obeszło się bez mojego "sztandarowego" produktu czyli hortensji. I wreszcie po raz pierwszy zrobiłam to co mi już dawno w głowie siedziało: błękitne hortensje - nieskromnie powiem, że baaaardzo mi się spodobały.
I wreszcie użyłam maski z Agaterii, w połączeniu z pastą - wychodzi idealnie :)







 DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię.