poniedziałek, 21 stycznia 2019

Kobieca kartka z mediowaną tekturką

Kartka dla kobiety dojrzałej i spełnionej zawodowo w momencie, w którym może dokonać samorealizacji i spełniać swoje marzenia.
Z ogromną przyjemnością użyłam tutaj papierów Craft o'Clock - mojej ulubionej kolekcji LADIES & GENTLEMEN.  

A tekturka jest "mojej" produkcji. Damę wycięłam wykrojnikiem z birmaty, potraktowałam ją maską i pastą strukturalną oraz czarnym gesso. Tę samą maskę powtórzyłam też na pasku papieru "pod" damą, ale tutaj nałożyłam białe, gęste gesso.






 Kartka składa się z 3 paneli, gdzie jeden to "strona tytułowa" i kieszeń na pieniądze, drugi przeznaczony jest na wypisanie intencji, a na trzecim będą składane podpisy. Na drugiej stronie umieściłam sentencję - tutaj tekturka z Filigranek.







Ponieważ kartka powstała przy użyciu mediów zgłaszam ją

https://artimeno.blogspot.com/2019/01/praca-z-uzyciem-mediow-mini-wyzwanie-nr.html


oraz
wyzwanie #122 Maska/Szablon na blogu 

https://123scrapujty.blogspot.com/2019/01/wyzwanie-122.html



                                 DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE 

7 komentarzy:

  1. Fajna maska i podoba mi się pomysł wykorzystania jej na tekturce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyjątkowa karteczka, świetny pomysł z ta kobiecą tekturką z maską, ja bym jeszcze ją leciutko gąbeczką na jasny popiel rozjaśniła gdzie niegdzie ;) W imieniu DT Artimeno dziękuję za udział w naszej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka! Dziękujemy za wspólną zabawę z 123scrapujTy

    OdpowiedzUsuń
  4. Super forma a ta czarna zredukowana konita wyjątkowo sie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię.