sobota, 31 sierpnia 2019

Hortensje po raz n-ty

Ja wiem, że pokazuję je do znudzenia, wierzcie, ostatnio nie wszystkie lądują tutaj na blogu. Ale gdy poproszono mnie o zrobienie takiej kartki w kolorach złamanego różu, i gdy przyszły do mnie papiery od Craft O'Clock z kolekcji Vintage Bisou to musiałam użyć właśnie tych papierów. Zakochałam się w tej kolekcji i pewnie nie raz do niej wrócę. Zwłaszcza że lubię format DL, a nowe rozmiary papierów (20,3 x 20,3) jakie oferuje Craft O'Clock  idealnie do niego pasują.
Skorzystałam tutaj z tego i tego rozmiaru. A Młoda Para i napis to oczywiście tekturki od Filigranek - ale to już na pewno wiecie :) .







A że w Filigrankach jest wyzwanie na pracę z ich tekturkami, to się zgłaszam :)


https://filigranki-pl.blogspot.com/2019/08/wyzwanie-49-z-tekturka-w-roli-gonej.html?fbclid=IwAR2S43DwkchQwkn--gEl-MfGIyCIhQdPesdRzm9lms_75tKe0zvmDPreNUs


                              DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE 

9 komentarzy:

  1. prześliczne kartki i super wykonanie i dobór kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie zrobiłaś hortensje, wszystko się wspaniale komponuje. Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka i świetne kwiaty. Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycam się Twoimi hortensjami! Są cudne, tak samo jak cała kartka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko, piękna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek. Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cieszę się że się spodobała :)

      Usuń

Dziękuję za każdą opinię.