niedziela, 25 października 2020

Jesienna kartka urodzinowa

Często wręczamy kartki z okazji urodzin lub imienin. Zwłaszcza te okrągłe jubileusze celebrowane są w szczególny sposób i kartki wtedy wręczane są bogatsze, wielowarstwowe, zdobione kwiatami. Niewątpliwie takim kartkom elegancji i szyku dodają tekturki warstwowe typu ramka, serwetka. Ja w pracy wykorzystałam rozetkę warstwową 2, ale zachęcam Was byście odwiedzili dział rozetek warstwowych w sklepie Paper Cards - znajdziecie tam duży wybór takich tekturek.
Warstwowość tekturki warto podkreślić kolorami, to zawsze dobrze wygląda. W kartce użyłam papiery z jesiennej kolekcji FALL FESTIVAL Mintay Papers w ciepłych, nasyconych barwach. Aby rozetka dobrze się na nich prezentowała pierwszą warstwę zabezpieczyłam tylko lakierem do decoupagu, a drugą pomalowałam złotą farbką z efektem metalu. 
Kartka całkiem fajnie puszy się za sprawą sizalu,, rafii i wstążki, no i musiałam dać chwosty - ostatnio często goszczą w moich pracach bo bardzo polubiłam ten element ozdobny :)









Kartka ta jest inspiracją dla Paper Card gdzie znajdziecie użyte w pracy tekturki i złotą farbkę metaliczną.


DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię.