środa, 20 stycznia 2021

Smocza księga.

 Kolejne wyzwanie w Art-Piaskownicy jest wyjątkowe. Jego tematem są smoki.Te magiczne stworzenia od wieków inspirowało wiele cywilizacji.
Zainspirowały również dziewczny z DT, powstało wiele pięknych, niezwykłych prac, zapraszam do Piaskownicy- jest co oglądać :)

Ja zrobiłam ręcznie szyty notes. Nie jest to zwykły notes: kartki barwiłam kawą, wyszły bardzo postarzone, jakby nadszarpnięte zębem czasu. Zasmakowałam ostatnio w szyciu notesów, zeszytów, itp. Do ozdobienia okładki wykorzystałam cudowne smocze papiery sponsora wyzwania: ITD Collection. A piękny łapacz snów to tekturka z CraftUli. Delikatnie zmediowałam okładkę i całość nabrała tajemniczego, magicznego charakteru.













                                  DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE 

6 komentarzy:

Dziękuję za każdą opinię.