sobota, 8 maja 2021

Kartka doniczka

 Przyznam się , że nie jest to ulubiona przeze mnie forma kartki. Dotychczas raz tylko na kółku z dziećmi, wiele lat temu taką zrobiłąm i nie wracałam do tego nigdy. Do czasu. Zmobilizowało mnie nowe wyzwanie w Art-Piaskownicy, na które serdecznie zapraszam. 
To wyzwanie było głównym impulsem, ale inspiracją dla mnie  były również nowe maski ze Sklepiku Gosi, niezwykłe papiery FORCE OF GENTLENESS i tutorial Doroty Kruszewskiej.
Zapomniałam dodać, że polubiłam tę formę, ale mam nadzieję, że to po prostu widać :)








                            DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE 

4 komentarze:

  1. O raju, cudna jest :)w piaskownicy chyba jest wyzwanie z doniczką, może zgłosisz swoją prace na zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ci się spodobała :) Niestety nie mogę jej tam zgłosić, bo jestem w DT Piaskownicy, a ta kartka jest właśnie jedną z kilku inspiracji do tego wyzwania ;)
      Ale jak jeszcze wyhaczysz gdzieś fajne wyzwanie to daj cynk. I teraz czekam na Ciebie w piaskownicy - przyjdź pobawić się doniczkami :)

      Usuń
  2. Wspaniała kartka na bogato.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię.