środa, 15 września 2021

Ślubny zestaw

 Witajcie weselnie. Dookoła śluby, śluby, śluby. Skoro tak chcę Was dzisiaj zainspirować ślubnym zestawem na który składają się kartka, pudełko i folder na tzw. zdrapki. Młode Pary coraz częściej zamiast kwiatów życzą sobie książkę, wino, czy tak jak tutaj , losy na loterię.

Modny ostatnio styl „łąkowy” bardzo przypadł mi do gustu. Tekturkowy wianek, stokrotki z foamiranu, mnóstwo listków: wycinanych z arkusza oraz takich embossowanych na kalce, wstążeczki i skąpana w tym wszystkim Młoda Para. Tak bogata kartka wymaga moim zdaniem skromnej oprawy, dlatego pudełko jest oszczędne w ozdoby: zembossowany napis tekturkowy i paski papieru scrapowego na bokach wieczka – to wszystko. Folder wykonałam z paska do wycinania – wykorzystałam jego drugą stronę, ta zieleń idealnie skomponowała się z papierami kolekcji: Letnie Kwiaty. Wszystkie papiery scrapowe to Craft O’Clock, a tekturki od CraftUla.
Komplet ten był moją inspiracją w ramach DT Sklepiku Gosi.
A te cudne wstążki zawdzięczam Joli Pawlicy, która samodzielnie je zrobiła i wspaniałomyślnie mi podarowała - wpasowały się idealnie.













DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE :)


6 komentarzy:

Dziękuję za każdą opinię.