piątek, 26 listopada 2021

Zalterowana puszka po herbacie

W takiej blaszanej puszce po herbacie fajne przechowuje się różne drobiazgi: kaboszony, ćwieki, cekiny, koraliki itp. Moją puszkę postanowiłam przerobić na szkatułkę. Natchnęło mnie do tego nowe wyzwanie w Art-Piaskownicy: MIXED MEDIA - BAZA metal
Puszkę zagruntowałam gessem, na to przykleiłam papier (zwilżyłam go by zrobił się plastyczny i dobrze uformował na zagięciach). Papier pokryłam dwukrotnie werniksem do decoupage'u. Na to wzór przez maskę. pasta strukturalna i kuleczki z Pentartu - te najdrobniejsze. Osobno podszykowałam metalowe gwiazdki od Tima Holza: farby w kolorach jade i mięta: impasto. fluidy, akrylowe, perłowe - różne takie. przykleiłam gwiazdki, pobrokaciłam, pochlapałam i tak wyszło :)






No i zapomniałam napisać, że przewiązałam ją piękną wstążką Old Fashion.

Zapraszam na wyzwanie, zajrzyjcie jakie cuda moje koleżanki przygotowały :)

   DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię.