sobota, 14 maja 2022

Kartki komunijne

 Bardzo zaniedbałam to miejsce, aż mi wstyd. Nie mam nic na swoje usprawiedliwienie. 

Z zaległości, coś jeszcze wrzucę, ale aktualny temat to komunie i trochę prac w tym temacie u mnie powstaje. 
Tutaj kartki z kolekcji papierów Złota Dama od Paper Heaven - piękna kolekcja. Tekturki natomiast pochodzą od CraftUla - tekturki od serca.
W pierwszej pracy wykorzystałam tekturkę 3D - półkielich, wspaniały. Użyłam też kwiaty z materiału wykonane przez moją scrap - przyjaciółkę Magdalenę Maniecką. Cudowny prezent.







Dwie kolejne bliźniacze kartki przeznaczone są dla sióstr. Tutaj różyczki są papierowe i już mojej producji ;)







                                  DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE 

2 komentarze:

Dziękuję za każdą opinię.