czwartek, 10 kwietnia 2014

Warsztaty z Cynką - kartki świąteczne

W ostatni weekend w Wolimierzu (Izery - prawie koniec świata ;)  ) miało miejsce magiczne wydarzenie. Grupa pozytywnie zakręconych wraz z ekipą Wycinanki i UHK mediowała do utraty tchu. A wszystko pod egidą Cynki - prawdziwej czarodziejki. Gesso, żel-medium, tusze, mgiełki i inne preparaty poszły w ruch.
W efekcie powstały moje jedyne jak na razie kartki wielkanocne.
Pomysł na kartkę jest Cynki, ja tylko pilnie ćwiczyłam warsztat.








Następne prace w kolejnych postach. 


                    DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE :)


6 komentarzy:

  1. Oj, piękne klimatyczna :) Jestem ciekawa dalszych prac i chętnie bym je 'zmacała' :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze znane mi klimaty :) nawet nie wiedziałam, że ta druga kartka to Twoja ... zachwycałyśmy się nią jak sobie tak słodko wszystkie leżały na podłodze :) super pokaż resztę bo jest co oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko Twoje kartki zapierają dech w piersiach, wow!!! wielkie WOW!!!! To czekam na dalsze prace:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace i rzeczywiście widać Cynkowe klimaty :)
    pozdrawiam
    MZ

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczki uroczo idealnie piękne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię.