piątek, 10 lutego 2017

Urodziny wędkarza :)

Nie byle jakie urodziny, bo pięćdziesiąte. I chociaż wędkarz swoją wędkę ostatnio odłożył z powodu natłoku różnych obowiązków, to  z chęcią by znów kija zamoczył ;) Dlatego wędkarska  karteczka, niech sobie powspomina chociaż.
Chyba z rok przeleżał u mnie piękny papier UHK - LOFT herbs, bo choć podobał mi się bardzo, to nie miałam pomysłu jak go użyć. Do  teraz. W W klimat leśno-łąkowy jaki chciałam osiągnąć wpisał się idealnie.
Kartka to taki tryptyk, po rozłożeniu  w bocznych skrzydłach ma kieszonki z tagami, na których można umieścić cytat i życzenia.






Ponieważ karteczka wyszła taka trochę grubaska, należało pomyśleć o jakimś zamykaniu dla niej.
Wstążeczka absolutnie byłaby tu nie na miejscu. Okręciłam kartkę sznurkiem, który jest przepleciony przez pętelkę a potem zamotany z tyłu. Dla wygody i fajniejszego efektu na końcu sznurka zawiązałam metalową strzałkę.


Kartkę zgłaszam na wyzwanie w Bloom Craft, linia: sznurek, stempel, warstwy   lub stempel, tag, ćwiek - do wyboru :)








DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE :)

1 komentarz:

Dziękuję za każdą opinię.