sobota, 29 kwietnia 2017

Exploding Box dla mężczyzny

Pewien bliski mi mężczyzna obchodzi właśnie swoje 50te urodziny. Nie byle jaka to okazja, sami przyznacie. Dlatego postanowiłam uczcić to wydarzenie Exploding Boxem, trzecim w mojej karierze :)
Jest ich tak mało, że jeszcze je liczę.
Na zewnątrz pudełeczko jest oszczędne w ozdoby.






 Po otwarciu na ściankach bocznych widzimy ulubione sposoby spędzania czasu przez jubilata.


I tak po kolei:
WĘDKARSTWO
 

MAJSTERKOWANIE


ZBIERANIE GRZYBÓW


I PRACA W OGRODZIE



Ale centralne miejsce zajmuje coś, co dopiero jest przyszłością : motocykl.
Czy zostanie on nową miłością mężczyzny? Tak czy inaczej jest w planach i to na poważnie. Nawet jeśli to tzw. kryzys wieku męskiego, to niech będzie źródłem satysfakcji i przyjemności.
W pudełku pod motocyklem - mój skromny udział w przedsięwzięciu :)



I na zakończenie jeszcze raz całość :)


Włożyłam w niego mnóstwo pracy, mam nadzieję, że się spodoba. 


                      DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię.