sobota, 26 października 2019

Ślubny glamour

Ta sama kolekcja co ostatnio, a zupełnie inny efekt. My Sweet Provence LemonCraftu daje wiele możliwości.
Tym razem biało-zielony glamour. Elegancję pracy podkreśla koronkowe wykończenie - ten efekt uzyskałam dzięki wspaniałemu dziurkaczowi brzegowemu Eksuccess, który kupiłam ostatnio w Hobby Place.
No i ogłaszam powrót do foamiranu (oby nie za wcześnie) - dawno nie robiłam tych kwiatów. Postanowiłam to zmienić i zapisałam się na kurs on line do Olgi Bielskiej i chyba zaskoczyło. Kwiatki tutaj są efektem pierwszych zajęć w Szkole Foamiranu.

W skłąd kompletu wchodzą: kartka okolicznościowa, kieszonka na pieniądze i pudełko z okienkiem w rozmiarze A5 od Rzeczy z Papieru.


















No i tiul stanowi ważny element pracy - to prezent od Hani która hojną ręką zapakowałą mi go przy którymś z zamówień w Artimeno - będzie mi brakować tego sklepu.



                      DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE 

2 komentarze:

Dziękuję za każdą opinię.