wtorek, 3 marca 2020

Kartka Imagine

Kolejny Make & Take w którym wzięłam udział na krakowskim zlocie to Kartka Imagine. Organizatorem było Studio 75, a prowadziła Anna Kułaga.
Fantastyczne spotkanie, a prace które pokazała nam Ania w ramach inspiracji zachwyciły wszystkich. Bardzo artystyczne, porwały uczestniczki i z zapałem targałyśmy, tuszowały i miętoliły/składały papier. Zwieńczeniem było ozdobienie tłuczonym szkłem barwionym - coś pięknego :)





Od siebie dodałam czarną koronkę. Bo bardzo lubię czarną koronkę na pracach i jak tylko mogę - to ją dodaję, a tutaj moim zdaniem pasowała.
Dziękuję Anno za fantastyczny pokaz/warsztat.


  DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE 

10 komentarzy:

  1. Super praca! Ciekawy to musiał być warsztat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, to był świetny warsztat, no i wiadomo - papiery Stamperii ;)

      Usuń
  2. Świetne doświadczenie warsztatowe i super praca w efekcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, a ta dodana czerń jest rewelacyjna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko, w realu to wygląda jeszcze lepiej :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu swoim i Ani Kułagi: jej - arcy, moje - dzieło ;)

      Usuń

Dziękuję za każdą opinię.