środa, 11 marca 2020

Kobieca kartka urodzinowa glamour.

Nie jestem zwolenniczką wypominania kobiecie wieku powyżej, hmmmm, powiedzmy 30. Nie to żebym uważała temat za wstydliwy lub coś w tym guście. Po prostu uważam to za rzecz zbędną. I jeśli nie muszę, to nie umieszczam paniom cyfr na kartkach urodzinowych.
Zwłąszcza jeśli kartka ma być glamour, to to byłoby bardzo nie glamour ;)
Za to niezależnie od wieku, każda kobieta jest królową i tak powinna się czuć. Przynajmniej w dniu urodzin. Zgadzacie się ze mną?
Wśród wielu ramek Magicznego Kociołka (wybór naprawdę bardzo duży) znalazłam kilka z koronami, a mój wybór padł na Nemezis - prawdziwie królewska oprawa.
Kwiatki zrobiłam z foamiranu szyfonowego - niezwykle delikatne i tylko ich kolor na zdjęciach trochę odbiega od rzeczywistości.







Kartka ta jest moją inspiracją dla Magicznego Kociołka.




                                    DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE                           

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię.