piątek, 21 sierpnia 2020

Kartka na zmianę pracy.

 Gdy młoda osoba zmienia pracę i robi się na tę okazję kartkę, to chciałoby się zrobić coś nowego, nowoczesnego.

Dlatego pomyślałam o folii - bardzo mi się ostatnio spodobała, no i mam w swoich zasobach arkusz folii ze skrzydłami od A.B. Studio  Będą pasowały bo w tekście było o rozwijaniu skrzydeł. Do tego fantastyczna grafika dziewczyny oraz papiery również Agi Baraniak - bardzo mi odpowiada taki styl. 

I jeszcze te wszystkie elementy ozdobne kleiłam na podkładzie z folii - ułożony jest trochę pod kątem i położyłam na nim maskę - trudno to pokazać, ale można się dopatrzeć na niektórych zdjęciach.

Ostatnio bardzo często używam baz i pudełek od Rapakivi, oprócz dobrej jakości cenię w nich ten rant dookoła okienka. Jest ozdobą samą w sobie i dlatego nic tam już nie dodaję. Ograniczam się jedynie do oklejenia papierem scrapowym boków wieczka. Moim zdaniem jest to bardzo eleganckie i nowoczesne wykończenie.




















 DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE   


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię.