wtorek, 25 sierpnia 2020

Urodzinowa kartka dla małej baletnicy.

Marysia to ukochana wnusia mojej ukochanej kuzynki. I co roku przygotowywałam dla niej od babci karteczkę urodzinową. W tym roku przez pandemię trochę wszystko się przesunęło, ale karteczka na 5 urodziny musiała być :)
Od jakiegoś czasu Marysia uczęszcza na zajęcia baletowe i to postanowiłyśmy zaakcentować.
Trochę szukałam postaci baletnicy-dziecka aż trafiłam na tę uroczą dziewuszkę. To digi stempel od LotvDigiShop  przeznaczony do samodzielnego kolorowania. Jak dawno tego nie robiłam i jak bardzo chciałam to zrobić :). Od kilku lat obserwuję blog Magdy Wędzik - Craftfanka. Ta dziewczyna genialnie koloruje stemple - jestem zauroczona jej pracami. Ostatnio jestem pod wrażeniem prac w których Magda tworzy stemplowane tło. Koniecznie musicie do niej zajrzeć tutaj.        
Moja praca jest niewątpliwie inspirowana jej pracami ( oczywiście za zgodą artystki) : stemplowane kwiaty pokryte złotym embossingiem i malowane akwarelami. Nie ma co porównywać naszych umiejętności, ale ćwiczenie czyni mistrza, przynajmniej tak mówią ;)
 Grafika baletnicy ma w sobie coś uroczo - łobuzerskiego co chciałam odddać kolorując stempel.I tak trochę dla przekory na głowie baletnicy znalazła się przekrzywiona lekko korona i napis Mała Księżniczka. Tekturki te pochodzą ze sklepu Paper Card. Kartka jest również moją inspiracją dla tego sklepu.
Na koniec trochę złotych oraz różowych chlapnięć i praca gotowa. 












                         DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE   

7 komentarzy:

Dziękuję za każdą opinię.