poniedziałek, 26 lipca 2021

Notes z kawą i starym zdjęciem.

 Na Art-Piaskownicy rusza wakacyjne wyzwanie z serii: Przepis na... .  W przepisie tym chodzi o to, że trzeba w dowolnej pracy użyć obowiązkowo trzech składników: starego zdjęcia, gesso i fusów z kawy. Barwienie wywarem z kawy - pikuś, robiłam to nie raz, nie dwa... . Ale jak użyć fusów z kawy? Ponieważ z racji starego zdjęcia praca ma charakter vintage dodanie do niej struktury z fusów przyklejonych na gel medium nasunęło się w pierwszej chwili. Chciałam jednak coś więcej i stworzyłam ćwieka z zatopionych w glossy akcent fusów.
Moja praca to pamiętnik dla kobiety, któremu zalterowałam okładkę. Papiery to ITD Collection, kolekcja Linen & Lace, zdjęcie - grafika z zestawu Craft o'Clock . Medium wiodącym jest kawa, oprócz wspomnianych już fusów barwiłam nią ramkę z masy, ozdobne okno, płócienna wstążka, chlapania też są z kawy. elementy te są też przetarte gesso (metodą suchego pędzla). Biała farba akrylowa przez maskę, trochę tuszu na brzegi i gotowe.












DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE :)

2 komentarze:

Dziękuję za każdą opinię.