niedziela, 2 stycznia 2022

Pudełko na skarby dla dziewczynki.

 Babcia postanowiła obdarować 6-letnią Marysię pudełkiem na skarby. na pudełku wiosna i lato, a to za sprawą jednej z najpiękniejszych kolekcji Lemoncraft: Raspberry Garden. Brzegi pudełka pomalowałam gessem, farbą akrylową, dodałam rozcieńczonego,zielonego pigmentu w postaci fluidu. Potem przetarłam je papierem ściernym i na koniec zabezpieczyłam 2 warstwami matowego lakieru. Ten sam zielony fluid posłużył mi do zabarwienia liści paproci z masy lekkiej i pięknych tekturkowych ornamentów.

Drewniana skrzynka, szyld i imę wycięte na życzenie ze sklejki pochodzą z Kreatywnego Kącika.

 








                                       DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE 


2 komentarze:

Dziękuję za każdą opinię.