sobota, 22 stycznia 2022

Tag z okazji Dnia Babci.

 Wczoraj wszystkie babcie miały swoje święto. Z tej okazji przygotowałam  tag HDF z tekturkami od CraftUli. Przy okazji pobawiłam się tutaj mediami: tekturkowe zawijasy, ramkę i ramkę z masy lekkiej pomalowałam farbami akrylowymi i przetarłam woskami, tekturkowy napis - zembossowałam, również tag jest zagessowany, pomalowany i ozdobiony wzorem przez maskę. 








Ponad rok nie zgłaszałam swojej pracy na żaden konkurs, więc może jednak warto spróbować?



                 
                                   DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE 

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładny. Super dodatki użyłaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy i bardzo klimatyczny :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card, pozdrawiam i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tagi :) Piękna praca :) bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna praca :) Dziękuje za udział w wyzwaniu Paper Card. Aga DT

    OdpowiedzUsuń
  5. Super praca, ślicznie dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card. Powodzenia DT Syla.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię.