wtorek, 19 maja 2015

Kartka komunijna z opakowaniem

A już myślałam, że w tym roku żadnej komunijnej kartki nie zrobię,
Inspiracją dla mnie były piękne prace Elizy.
Troszeczkę po swojemu przerobiłam: opakowanie zamyka się na magnes, a wewnętrzna kartka nie jest na stałe przytwierdzona do okładki tylko wsuwana jest za opaskę.









Na kartce aż trzy rodzaje stempli: delikatny krzyż z Agaterii, piękne kłosy z Leane Creatief i wspaniały napis - digi od Joli Góry.- dziękuję.




  DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE :)

9 komentarzy:

  1. Po prostu piękne! Po raz pierwszy widzę taką formę kartki i jestem zauroczona. Do tego subtelne i dodatki - wszystko eleganckie i bardzo stylowe. Okładka - mistrzostwo a do tego piękny motyw przewodni. Czy to szablon? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej pracy nie używałam żadnego szablonu, sama dopasowywałam rozmiary i korzystałam też z wykrojnika Spellbinders - Borderabilities Card Creator.
      Również pozdrawiam i dziękuję za miłe słowa.

      Usuń
  2. Wspaniała praca, piękna, wymowna, subtelna, cudo....

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. pięknie u Ciebie więc pozwolisz, że zostanę na dłużej...pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Serdecznie zapraszam, będzie mi bardzo miło :)

      Usuń
  4. Agatko to jest po prostu cudowna!!!!!!! kartka, ach jakbym chciała taką pooglądać z bliska;) I co to za wytłoczony obrazek na pierwszej stronie, czy to jakiś embossing?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza, bardzo dziękuję. Ten obrazek to rzeczywiście embossing, dostałam go od koleżanki.

      Usuń

Dziękuję za każdą opinię.